کاشانی گفت: ما طبق بودجه باشگاه بازیکن جذب می کنیم، به همین دلیل پیشنهاد نجومی به رفیعی صحت ندارد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه هیات مدیره گزارشی از اقدامات مدیریتی خود ارائه داد. سپس وی به علت نشست با یکی از حامیان مالی خیلی سریع جلسه را ترک کرد. 

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس باید تا چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، ما  اعضای هیات مدیره قصد تقویت تیم در این رقابت ها را داریم. طبق برنامه قرار است برانکو بعد از بازگشت از اردوی دبی برنامه اش برای حضور مقتدرانه در رقابت های آسیایی را به ما ارائه دهد تا تدارک لازم برای این بازی ها را ببینیم. 

کاشانی تصریح کرد: برانکو قرار است لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه دهد تا قبل از فصل نقل و انتقالات درباره لیست سرمربی تیم تصمیم بگیریم. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد اغوا کننده به سروش رفیعی گفت: این موضوع صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس طبق بودجه اش بازیکن جذب می کند و قراردادهای نجومی با بازیکنان نمی بندیم. 

وی در پایان درباره وضعیت طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: طاهری فعالیتش را در باشگاه پرسپولیس انجام می دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد. اگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود دیگر دغدغه ای برای تغییر در مدیریت باشگاه نداریم. امیدوارم شرایط برای تداوم مدیریت در پرسپولیس فراهم شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار