مسئولان باشگاه به اتفاق سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در بیمارستان ایرانیان دوبی حضور یافتند.

حضور مسئولان باشگاه و سرمربی پرسپولیس و بازیکنان در بیمارستان ایرانیان دوبیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پی حضور رئیس و مدیران بیمارستان ایرانیان دوبی در اردوی سرخپوشان، مدیریت این بیمارستان از سرخپوشان دعوت کرد تا در این بیمارستان حضور یابند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز شنبه، دکتر زادمهر، محمد علی ترکاشوند، پندار خمارلو، محمود خوردبین، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به اتفاق برخی بازیکنان، در بیمارستان ایرانیان دوبی حضور یافتند و در مراسمی که برای این حضور در نظر گرفته شده بود، شرکت کردند.

رئیس بیمارستان ایرانیان ضمن خیر مقدم به اعضای باشگاه پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ، دکتر محمدرضا زادمهر، محمود خوردبین و کریم باقری با اهدای لوح تقدیر کرد. همچنین دکتر زادمهر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ دقایقی برای حضار صحبت کرده و شیلد باشگاه پرسپولیس را به رسم یادبود به ریاست بیمارستان هدیه دادند.

این نشست در سالن همایش‌های بیمارستان و با حضور حشمت مهاجرانی و پزشکان و پرسنل بیمارستان در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد.

دکتر زادمهر از مسئولان این بیمارستان به جهت خدمت به ایرانیان مقیم امارات و دیگر کشورها تقدیر و تشکر کرد. همچنین برانکو ایوانکوویچ ضمن قدردانی از تلاش‌های پزشکان، در بخشی از صحبتهایش گفت: دوست دارم دوباره همدیگر را ببینیم اما در باشگاه پرسپولیس، نه در بیمارستان.

حضور کادر فنی و بازیکنان در جمع اعضای بیمارستان بسیار جالب توجه بود چرا که آنها از دیدن بازیکنان و کادر فنی بسیار خوشحال و خرسند شده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار