مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دو ومیدانی گفت:احسان حدادی پس از عمل جراحی این روزها در کیش مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی که پیش از  المپیک ریو از ناحیه کشکک زانو با آسیب دیدگی جدی مواجه شده بود و همین دلیل باعث شد تا نتواند در المپیک ریو نتایج درخشانی را کسب کند، چندی پیش پای آسیب دیده اش را به تیغ جراحان سپرد،این روزها مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی پس از عمل جراحی است.

وی تا یک ماه دیگر به آمادگی لازم جهت شروع تمرینات می رسد. حدادی برای برگزاری نخستین اردوی آماده سازی خود پس از عمل جراحی، به جزیره کیش رفته است. البته با پایان این اردو پرتابگر دیسک کشورمان مانند سال های گذشته در اردوی 45 روزه آفریقای جنوبی شرکت می کند تا آرام آرام شرایط بازگشت به روزهای اوج و افتخارآفرینی در بازی های آسیایی جاکارتا را کسب کند.

برهمین اساس اشکان اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس هیئت پزشکی، ورزشی استان تهران درباره وضعیت احسان حدادی خاطر نشان کرد: این پرتابگر کشورمان هم اکنون در اردوی کیش درحال گذراندن درمان توانبخشی است تا بتواند به شرایط آیده آل دست پیداکند. از ماه آینده هم به طور جدی تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

وی درمورد تست سلامتی که هفته گذشته از دو ومیدانی کاران حاضر در اردو گرفته شده است ، بیان کرد:فدراسیون دو ومیدانی طی هفته گذشته از تمام ورزشکاران حاضر در اردو تست سلامت به عمل آورد، هنوز آنالیز قطعی از وضعیت جسمانی ورزشکاران مشخص نیست اما قطعا بعضی از ورزشکاران آسیب دیده هستند.

اردیبهشت در پایان خاطر نشان کرد:  سعی داریم پس از نتیجه گیری آن ورزشکارانی را که دچار مصدومیت هستند، با یک برنامه ریزی مطلوب تحت درمان و مداوا قرار دهیم.ازطرفی ممکن است برخی از ورزشکاران درصورتی که نیاز به مداوای طولانی مدت داشته باشند از اردوی تیم ملی خط بخورند، در حال حاضر هیچ ورزشکاری آسیب دیدگی جدی ندارد و بیشتر آنها دچار مصدومیت کهنه هستند. ظرف هفته آینده هم جواب تست سلامت دوندگان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار