مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از راه اندازی شبستان قرآن و نهج البلاغه در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امینی گازار گفت: این شبستان با هدف انس بیشتر زائران و مجاوران حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با کلام الله وحی و همچنین الگوگیری ملی از فعالیت های قرآنی حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کلاس های قرآنی در شبستان شماره 2 (نجف آبادی) مسجد گوهرشاد برگزار می شود، افزود: زائران علاقه مند در گروه های مختلف سنی می توانند هر روز از ساعت 8 تا 20 در کلاس های طرح تلاوت نور، آموزش روخوانی و روانخوانی، مشاوره قرائت و تصحیح قرائت نماز شرکت کنند.

امینی گازار برگزاری نشست های آموزش قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، حلقه های قرآنی و پاسخگویی به سوالات قرآنی را از دیگر کلاس های تدارک دیده شده در این شبستان دانست.

وی به برگزاری کلاس های مهدالرضا(ع) در مجاورت شبستان مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: زائران کودک می توانند از ساعت های 9 تا 11 و 15 تا 17 با مراجعه به این مهدالرضاها در کلاس ها و برنامه های قرآنی شرکت کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم سه شنبه های هر هفته بعد از نماز جماعت مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی در شبستان گرم مسجد گوهرشاد حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.