همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران، شخصیت ها، مدیران و مسئولان کشوری با حضور در غرفه آستان قدس رضوی از محصولات مطبوعاتی این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در چند روز برپایی نمایشگاه مطبوعات تا کنون مسئولان و فرهیختگان متعددی از غرفه نشریات آستان قدس رضوی واقع در راهروی 11 شبستان بازدید کرده اند.

وزیر اطلاعات، وزیر دفاع، استاندار خراسان رضوی، بیژن نوباوه؛ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام موسی قربانی، امیر خوراکیان و همچنین سرپرست اداره مطبوعات از جمله افرادی بوده اند که در غرفه آستان قدس رضوی حضور یافته اند.

دکتر کدخدایی؛ عضو شورای نگهبان با حضور در غرفه آستان قدس رضوی گفت: در هر چه متعلق به امام رضا(ع) است، چیزی جز خوبی نیست و به نظرم فعالیت های خوبی در بخش های اطلاع رسانی و نشریات صورت است.

وی با اشاره به اینکه با روزنامه ها و مجلات این مجموعه ارتباط دارم، گفت: با روزنامه قدس که از نشریات این مجموعه است ارتباط دارم و آن ها نیز به ما کمک می کنند.

کدخدایی افزود: آستان قدس رضوی به عنوان یک قطب در کشور ما باید بتواند اطلاع رسانی صحیحی داشته باشد و در حوزه های مختلف فعالیت کند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.