منابع آگاه اعلام کردند مدیر ارشد اجرایی آئودی در ارتباط با کشف یک تقلب نرم‌افزاری جدید در خودروهای این شرکت، مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دو منبع آگاه اعلام کردند "روپرت استادلر" – مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی آئودی – بار دیگر برای پاسخ دادن به پرسش‌هایی درباره کشف یک تقلب نرم‌افزاری جدید در طراحی خودروهای ساخت این شرکت فراخوانده خواهد شد.

هفته گذشته، کارشناسان هیئت منابع هوایی کالیفرنیا متوجه وجود تقلبی نرم‌افزاری در انتقال خودکار برخی مدل‌های آئودی شدند. این نرم‌افزار قادر است تشخیص دهد مورد تست انتشار گاز دی‌اکسید کربن قرار گرفته است و در این حالت به دروغ سطح آلایندگی را کمتر نشان می‌دهد.

موسسه حقوقی "جونز دی" به وسیله هیات‌های ناظر شرکت‌های فولکس واگن و آئودی مامور بررسی این رسوایی شد. این موسسه پس از بررسی‌های لازم، 14 ماه پیش اعلام کرده بود مدرکی علیه روپرت استادلر وجود ندارد.

با این‌حال، یک منبع آگاه به رویترز گفت از استادلر بار دیگر درباره این مسئله بازجویی خواهد شد و وکلای پرونده درخواست کرده اند مدیر ارشد اجرایی شرکت آئودی درباره این مسئله توضیح دهد. با این‌حال، تاریخ دقیقی برای پرسش از استادلر مشخص نشده است.

پیشتر یک مجله آلمانی گزارش داده بود روپرت استادلر بار دیگر برای پاسخ به پرسش‌ها درباره این رسوایی فراخوانده خواهد شد. مقامات آئودی و فولکس واگن از اظهار نظر درباره این مسئله خودداری کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار