نویسنده جوانی که با بیان هنری و جوانانه کتابی درباره آلام بشری منتشر کرده است.

فریبا حاج دایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: بیشتر داستان‌های کتابم با عنوان «ترنج قالی» درون‌مایه‌ای اجتماعی دارد و  در آن درباره رنج و آلام بشری در قالب داستان کوتاه و بلند سخن گفته‌ام که شامل ده داستان شامل داستانک و داستان بلند است.

وی افزود: «ترنج قالی» نام یکی از داستان‌های کتاب است. این داستان را در دو، سه صفحه نوشتم. همین دو، سه صفحه عصاره زندگی یک زن و رنجی است که در خانواده پدری تحمل می‌کند و همین مشکلات در زندگی وی با همسرش از سوی خانواده پدری ادامه دارد. همانطور که ترنج قالی مرکزیت قالی را شکل می‌دهد، آن اتفاقی که در خانواده پدری رخ داده است، انگار در کل زندگی وی وجود دارد. 

این نویسنده با اشاره به آنکه کتاب «ترنج قالی» یادآور رنجی است که بشر می‌کشد، اظهار داشت: انتشارات فرا سخن کتاب «ترنج قالی» را منتشر کرد. به دلیل همکاری قبلی با این انتشارات تصمیم گرفتم کار جدیدم را به آنها بسپارم و با آن راحت‌تر هستم. برای همین بدون فکر کتاب «ترنج قالی» را نیز به نشر فراسخن برای انتشار دادم. این کتاب قرار بود به نمایشگاه کتاب برسد اما ظاهرا ترجیح دادند فرزند پاییز باشد نه بهار.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار