زاهدان؛

تدوین توانمندیهای سیستان وبلوچستان به دوزبان

توانمندیهای اقتصادی سیستان و بلوچستان به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،بنابر اطلاعیه سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان: بزودی مجموعه نفیس توانمندیهای اقتصادی استان سسیستان و بلوچستان منتشر می شود.

در این مجموعه نفیس که شامل کتاب و لوح فشرده می باشد ظرفیتهای استان از جمله سرمایه گذاری ، صنعت،معدن و تجارت و بازرگانی و زیر بنایی،کشاورزی،شیلاتی،گردشگری،صنایع دستی، بنادر و اسکله ها و معرفی تولیدات استان درج خواهد شد.

این مجموعه که بی شک نقش بسیار تاثیر گذاری در توسعه روابط تجاری و افزایش سرمایه گذاری خارجی و روند رشد سرمایه گذاری در بخشهای مختلف را در پی خواهد داشت ،پس از انتشار، به وزارتخانه ها، سازمانهای اقتصادی،اتاق های بازرگانی ، خانه های صنعت و معدن، اتاق های اصناف سفارتخانه های مختلف، هیئت های تجاری و سرمایه گذاری کشورهای مختلف ، نمایشگاههای بین المللی ... ارسال خواهد شد.

فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران،صنعتگران،معدنکاران،تجار و بازرگانان،مراکز گردشگری و صنایع دستی،هتلها، بخشهای زیر بنایی،کشاورزی،بنادر دانشگاهها و... می توانند جهت حضور در این مجموعه نفیس و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09380020938 تماس و یا به وب سایت سازمان صنعت،معدن و تجارت به آدرس www.sb.mimt.gov.ir و www.negaarshid.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار