زاهدان؛

اعطای نشان ملی مسوولیت اجتماعی به خانواده معلم فداکار خاشی

به خانواده معلم فداکار خاشی نشان ملی مسوولیت اجتماعی اعطا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،بخشدار مرکزی خاش گفت: در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی که 24آبان ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود از خانواده معلم فداکار توسط رییس جمهور تجلیل بعمل آمده و نشان ملی مسئولیت اجتماعی به ایشان اعطا خواهد شد.

شجاعی ادامه داد: انتخاب معلم فداکار خاشی به عنوان چهره ملی مسوولیت شناسی و اعطای نشان ملی به خانواده ایشان، افتخاری بزرگ در سایه فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی معلم فداکار در دورترین نقطه مرزی کشور در راه برافراشته نگه داشتن پرچم علم آموزی و تعلیم و تربیت است و خود گواه حیات و پویایی انسانیت در جامعه در بین تمام اقوام و مذاهب است.

شجاعی گفت: پرداختن سینمایی به زندگی معلم ‌فداکار بهترین سوژه برای فیلمانه نویسی و ساخت یک اثر هنری برای انتقال مفاهیم انسانیت از دریچه هنر و از بعد فداکاری این معلم در دورترین نقطه ایران و در نقطه صفر مرزی با پاکستان در بخش مرکزی خاش است که بسیار در وجه الگوسازی و معرفی هنجارهای زیبای انسانی میتواند اثرگذار باشد .

شجاعی ادامه داد: حیات این معلم در گمنامی منشا خیر و اگاهی و اکنون که ایشان در بین‌ ما نیست و در اوج شهرت،  ایثارشان مایه وحدت و درس پذیدی جامعه وافتخاری برای جامعه پرتلاش فرهنگی و خانواده ایشان است و قطعا نمونه ایشان در جامعه فاخر آموزش و پرورش کم ‌نیست.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار