رئیس پلیس فتا مرکزی هشدار داد؛

کلاهبرداری در پی خرید و فروش اکانت بازی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص بازی‌های رایانه‌ای آنلاین هشدار داد.

کلاهبرداری در پی خرید و فروش اکانت بازی
به گزارش خبرنگار گروه اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:پایگاه اطلاع رسانی پلیس: سرگرد مصطفی نوروزی در مصاحبه رادیوی با برنامه ایستگاه جوانی گفت: به والدین و خانواده‌ها توصیه می‌كنیم به دلیل محتوای نامناسب كه در قالب برخی بازی‌ها آموزش داده می شود نسبت به استفاده فرزندان از بازی‌ها نظارت داشته و به جهت صیانت از فرزندان و خانواده همواره نوع بازی‌ها مورد استفاده فرزندان را مد نظر قرار دهند و سعی شود بیشتر از بازی‌های بومی و ساخت داخل استفاده نمایند.

وی افزود: در این راستا نیاز است كاربران وقت و زمان خود را مدیریت نموده و با اختصاص وقت معین جهت انجام بازی‌ها از هرگونه اتلاف وقت‌، پیشگیری به عمل آید.

سرگرد نوروزی ادامه داد: متاسفانه بازی كلش بین كاربران زیاد استفاده می‌شود كه در برخی موارد خرید و فروش اكانت این بازی منجر به كلاهبرداری می‌گردد كه در این راستا نیاز است كاربران دقت داشته باشند كه هنگام خرید اكانت به درگاه جعلی بانك هدایت نشوند تا اطلاعات حساب آنها در اختیار دیگران قرار بگیرد.

این مقام انتظامی گفت: نكته دیگر اینكه كاربران در صورت خرید و فروش اكانت خریدار بعد از خرید اقدام به تعریف پست الكترونیك جدید و تغییر رمز اكانت نموده و فروشنده نیز توجه داشته باشد معامله طوری صورت گیرد که بعد از دریافت وجه اطلاعات كامل اكانت را در اختیار خریدار قرار دهد كه از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری به عمل آید و بعد فروش نیز نسبت به غیر فعال كردن پست الكترونیك خود و در اختیار قرار دادن كامل اكانت به خریدار اقدام نماید.

سرگرد نوروزی در پایان گفت: پلیس‌ فتا از کلیه کاربران می‌خواهد در صورت مواجهه با موارد مشكوك و كلاهبرداری آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک ثبت گزارش‌های مردمی به پلیس فتا اعلام نمایند.
 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، فتا ، اکانت ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.