به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد، یک دوره مسابقه کورس سوارکاری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان ،‌ اظهار کرد:‌ این رقابت‌ها روز جمعه (21 آبان‌ماه) با شرکت 35 سوارکار از شهرهای رامهرمز، شوش، شوشتر، اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، حمیدیه و سوسنگرد در 4 کورس به انجام رسید.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر هر یک از کورس‌ها، گفت:‌ در کورس نخست، ‌علی سرخه با اسب "شاهرخ" به مالکیت حجت مندول‎نژاد از شوشتر به مقام اول دست یافت و بهنام کرمی نیز با اسب "گرگرعلیا" به مالکیت مهدی رسته از رامهرمز دوم شد.


کنعانی بیان کرد: ‌در کورس دوم، محمد حاجی‌زاده با اسب "مرسدس" به مالکیت جمال آلبوغبیش از شادگان عنوان نخست را کسب کرد، سیدرسول موسوی با اسب "نقیب السادات"‌ به مالکیت سیدعیسی هاشمی از اهواز دوم شد و حسین سیلاوی با اسب "مرصال" به مالکیت سیدحسن غبیشاوی از شادگان بر سکوی سوم ایستاد.

 وی عنوان کرد:‌ در کورس سوم، مجتبی سرخه با اسب "غرور" به مالکیت منصور سرخه از شوش سکوی نخست را از آن خود کرد و مهدی بشارت با اسب "نارشوش" به مالکیت محسن معلی از شوش و حسین جنامی با اسب ‌"عادیه فرحان" به مالکیت مهدی فرحانی از خرمشهر به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان در خصوص کورس چهارم نیز اظهار کرد: در این کورس، مهدی بشارت با اسب "پینوکیو" به مالکیت جاسم سلیم از شوش در جایگاه نخست ایستاد و علی سرخه با اسب " فریاد شوش" به مالکیت هادی سگوند از همین شهرستان مقام دوم را از آن خود کرد.

او با اشاره به کورس‌هایی که تنها نفرات اول و دوم آن معرفی شدند، توضیح داد: نفرات برتر براساس تعداد شرکت‎کننده معرفی می‎شوند و چنانچه در کورسی تعداد چابکسواران زیر پنج نفر باشد، فقط نفرات برتر اول و دوم معرفی می‎شوند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.