مسابقات سوارکاری کورس پاییزه استانی به مدت سه هفته در شهرستان دزفول درحال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیرضا پنبه زن رییس هیات سوارکاری شهرستان دزفول با بیان اینکه این مسابقات به مسافت یک کیلومتر برگزار شد افزود:این مسابقات تا سه هفته دیگر به میزبانی دزفول ادامه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت این شهرستان برای میزبانی مسابقات ملی بیان داشت:به صاحبان اسب های برتر این مسابقات جوایزی تعلق می گیرد.

در پایان این مسابقات در کورس نخست اسب های داغدار صفر امتیاز ، اسب ماردمیر از میراحمد راشدی از شوش اول شد ، اسب نهروان شوشتر به مالکیت احسان صالحه از شوشتر به مقام دوم دست یافت و اسب مکارف از میسم دیناروند از شوش مقام سوم را کسب کرد.

در کورس دوم نیز اسب نیوان قنبری از بهرام قنبری زاده از دزفول اول شد ، اسب معراج از ملا عظیم هلاکویی از شوش دوم شد و اسب نعیب السادات از سیدعیسی هاشمی از اهواز به مقام سوم دست یافت.

در کورس سوم اسب های بومی صفر امتیاز به مسافت یک کیلومتر به ترتیب اسب دیوان شوش از جمال کعبی از شوش ،اسب باران از ایرج الماسی از اندیمشک و اسب کرکوک از محمد بهرامی از شوش به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کورس چهارم اسب های بومی امتیاز دار نیز اسب فریاد از شوش به مالکیت هادی سگوند از شوش اول شد ، اسب پینوکیو از جاسم سلیم از شوش دوم و اسب مشعل بغلانی از علی بغلانی از آبادان به عنوان سوم دست یافت.

 انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.