مقامات دولت اوباما می‌کوشند در زمان باقی مانده تا معارفه ترامپ، قوانین بانکی مورد نظر خود را به اجرا بگذارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی در تلاش برای به اجرا رساندن چند قانون بانکی پیش از اتمام عمر دولت اوباما هستند. دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – تعهد کرده است پس از به قدرت رسیدن، قوانین مالی آمریکا را تغییر خواهد داد.

دونالد ترامپ در تاریخ 20 ژانویه – 1 بهمن – به کاخ سفید راه خواهد یافت و هم‌حزبی‌های جمهوری‌خواهش نیز کنترل کنگره و آژانس‌های دولتی را به دست خواهند گرفت. این مسئله موجب می‌شود دولت ترامپ بتواند بسیاری از قوانین آمریکا را تغییر داده و یا به طور کل لغو کند.

حال که تنها 40 روز به پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده است، مقامات دولت آمریکا قصد دارند اطمینان حاصل کنند برخی از چارچوب‌های فعلی در دولت بعدی نیز پا برجا باقی خواهد ماند.

بانک مرکزی آمریکا نیز درباره قوانین آمریکا در مواردی مانند حقوق مدیران، ثبات بازار و سرمایه‌گذاری‌های وال استریت مشغول به فعالیت هستند.

برای حصول اطمینان از باقی ماندن قوانین مالی در دولت آینده، مقامات دولت اوباما باید نهایتا تا یک هفته پیش از روز معارفه دونالد ترامپ، لوایح خود را به تایید بانک مرکزی آمریکا برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار