دیدار نایجل فاراژ با ترامپ در نیویورک

حامی اصلی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در نیویورک با رئیس جمهور منتخب آمریکا دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «نایجل فاراژ» رهبر حزب استقلال انگلیس و از حامیان اصلی خروج این کشور از اتحادیه اروپا روز گذشته (شنبه) در نیویورک با دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا دیدار و گفتگو کرد. 

دیدار نایجل فاراژ با ترامپ در نیویورک

«کلیان کانوی» مدیر زن ستاد انتخاباتی ترامپ ضمن "سازنده" خواندن این دیدار گفت رئیس جمهور منتخب در برج خودش در نیویورک از فاراژ پذیرایی کرد. 

رهبر حزب استقلال انگلیس پس از این دیدار عکسی از دیدار خودش با ترامپ را در شبکه توییتر به اشتراک گذاشت و در زیر آن نوشت: "دیدار با ترامپ افتخار بزرگی بود. او پر از ایده‌های جدید بود و مطمئنم رئیس جمهور خوبی برای آمریکا خواهد بود."

فاراژ در پست توییتری خود حمایت ترامپ از روابط انگلیس و آمریکا را نیز بسیار قوی و درخور توجه توصیف کرد. وی همچنین نوشت ترامپ از پیشنهاد او برای قرار دادن تندیسی از «ویسنتون چرچیل» نخست‌وزیر سابق انگلیس در اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید (دفتر کار رئیس جمهور) به شدت استقبال کرد.

فاراژ بلافاصله پس از اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با یکی از شبکه‌های رادیویی انگلیس با ابراز خرسندی از پیروزی میلیاردر‌ آمریکایی گفت امیدوار است رئیس جمهور منتخب آمریکا با اولویت دادن به انگلیس در سیاست خارجی خود، به سیاست "نفرت‌انگیز" باراک اوباما پایان دهد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار