رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: امسال خدمات‌رسانی بسیج شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.

خدمات ویژه سازمان بسیج شهرداری به زائران اربعین حسینی
محسن پیرهادی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امسال مسئولیت هیئت امنای 2 کاروان بزرگ حضرت صاحب الزمان(عج) و علی بن موسی الرضا(ع) بر عهده سازمان بسیج شهرداری تهران است که در زمینی به وسعت هفت هکتار و با تجهیزات کامل بهداشتی، درمانی، فرهنگی، اسکان و اطعام به زائران به صورت شبانه‌روزی توسط 230 خدام خدمت‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه گفت: احداث بیش از 500 چشمه سرویس بهداشتی و فضای درمانی، حضور 60 تیم درمانی، احداث سوله‌ها و آشپزخانه‌های مجهز، همچنین ساخت سازه ثابت ویژه برگزاری مراسم‌ و اجرای برنامه‌های مذهبی به همراه تجهیزات ایمنی، فیلمبرداری و صوت از جمله اقدامات این سازمان برای پذیرایی از زائزان است.

پیرهادی تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی این سازمان برای زائران اربعین، برپایی غرفه‌های احکام، خیاطی و تعمیر کفش و ویلچر، بازی کودکان، ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نماز جماعت و غیره است.

وی اضافه کرد: ظرفیت اسکان و تجهیزات این کاروان‌ها نسبت به سال گذشته 2 برابر افزایش یافته و حدود 16 هزار زائر را تحت پوشش قرار می‌دهد و روزانه حدود 27 هزار عدد غذا و 10 هزار نان در میان زائران توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اکران طرح شهری پیرامون تقویت اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: در راستای تولید و توجه به کالای داخلی، رفع بیکاری و ایجاد شغل در سطح شهر تهران این طرح با عنوان(راه حل خودمانی) در قالب هفت طرح با همکاری معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین انجام شده که این طرح‌ها شامل پیام و شعارهایی است که به صورت هنرمنرانه بیان و ترسیم شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
اجرتون با امام حسین
آخرین اخبار