قائمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

استقرار 25 دستگاه خودپرداز بانک شهر در عراق/ ارائه خدمات بانکی به صورت شبانه روزی به زائران حسینی

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از استقرار 25 دستگاه خودپرداز بانک شهر در عراق خبر داد و گفت: تمامی زیر ساخت های لازم را برای زائران حسینی در کربلای معلا و نجف اشرف فراهم شده است.

مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به روند خدمات رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: به منظور خدمات دهی بهتر و سهولت در ارائه خدمات به زائران تدابیری اندیشیده‌ایم تا زائران با کارت‌های شتاب در عراق بتوانند از خدمات بانک شهر استفاده کرده و از دستگاه‌های خودپرداز دینار دریافت کنند.

 وی با بیان اینکه زائران می‌توانند تا سقف یک میلیون و 800 هزار ریال در کشور عراق دینار برداشت کنند، افزود: به همین منظور 25 دستگاه خودپرداز را در کانتینرهای خاص قرار داده‌ایم تا به صورت شبانه روزی به زائران اباعبد الله الحسین خدمات رسانی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از استقرار دستگاه های خودپرداز بانک شهر در لابی برخی هتل ها در کربلا خبرداد و گفت: به صورت پی در پی این دستگاه ها کنترل شده و مشکلی در پول رسانی نخواهیم داشت، این در حالیست که به مناسبت اربعین حسینی دستگاه های خودپرداز را در عراق مستقر کرده و تا پایان اربعین به زائران خدمت رسانی می کنیم.

قائمیان با اشاره به اینکه تمام زیرساخت ها را فراهم کرده ایم و مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: این تسهیلات به منظور تسهیل در سفر زائران اربعین بوده و هماهنگی های لازم در تمامی زمینه ها صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار