امنيت روانی يا امنيت درونی، مهمترين فاکتور زندگی سالم هر انسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به موضوع بهداشت روانی و تامين آن برای مردم، گفت: يکی از مهمترين مسائل اساسی هر کشوری، ارتقای سلامتی افراد آن جامعه است که بايد از ابعاد مختلف از جمله روانی مورد توجه قرار گيرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با بيان اينکه برای رسيدن به زندگی آرام و توأم با آرامش و رضايت بخش قبل از هر چيز بايد تفکرمان را اصلاح کنيم، افزود: با اين عمل زندگی خود به خود تغيير خواهد کرد، چرا که زندگي ما بر پايه انديشه ماست.

سردار ميرفيضي، با اشاره به قش مشاوره و مددکاری در سلامت روانی جامعه، به عملکرد مراکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در هفت ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: طی اين مدت بيش از 10 هزار و 300 نفر از شهروندان براي دريافت خدمات مشاوره ای به مراکز مشاوره نيروی انتظامی استان مراجعه کردند.

وي از سازش و مصالحه 72درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری هاي استان خبر داد و افزود: ارائه خدمات مشاوره ای خانواده، تربيتی، تحصيلی، ازدواج و بالينی از جمله اين خدمات در اين مراکز است.

سردار ميرفيضي با اشاره به برگزاری بيش از 174 جلسه مشاوره فعال در مراکز آموزشی برای دانش آموزان و اولياء و مربيان، افزود:موضوع بهداشت روانی و تامين آن برای مردم، سازمان ها و دولت ها بسيار مهم است، چرا که با کارايی فردی و اجتماعی افراد و در کنار آن با پيشرفت‌ های علمی و صنعتي در جامعه گره خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.