زاهدان؛

تدوین 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم در سیستان و بلوچستان

70 درصد برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم در سیستان و بلوچستان تدوین شده ست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم در سیستان و بلوچستان در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم ویژه سیستان و بلوچستان تدوین شده است.

محمدعلی حمیدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان از تدوین برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم با توجه به آسیب‌ها و مسائل بومی هر استان خبر داد.

وی تاکیدکرد: 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم در سیستان و بلوچستان در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم ویژه سیستان و بلوچستان تدوین شده است.

وی ضمن تشریح عملکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال 94، 50 برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شد که امسال 52 برنامه در حوزه‌های مختلف پیشگیری از وقوع جرم از جمله پیشگیری‌های حقوقی قضایی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی وضعی انتظامی، پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی برگزار می‌شود.

حمیدیان ادامه داد: حسن برنامه‌های سال 95 این است که 70 درصد برنامه‌ها با توجه به مسائل بومی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های پیشگیری‌های مردمی و مشارکت مدنی گفت: برگزاری برنامه دیدبان مردمی، هماهنگی و رهبری سازمان‌های مردم نهاد در اجرای موثر ماده 66 ایین دادرسی کیفری و برگزاری هشت کارگاه اموزشی پیشگیری از وقوع جرم ویژه اقشار تاثیرگذار مذهبی و قومی از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه بوده است.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار