زاهدان؛

افتتاح پایانه های مرزی باعث توسعه منطقه

افتتاح پایانه‌های مرزی ریمندان و پیشین توسعه منطقه را به همراه دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اراده طرفین در کوتاهترین زمان امکان افتتاح رسمی مرزهای "ریمدان و پیشین" با حضور مقامات فراهم می‌شود تا با تدارک زیرساخت‌ها، توسعه را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی افزود: این امر که در زمان کوتاهی پس از حضور در ایران، سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد سفر خود قرار داده‌اید از اراده بلند و عزمتان برای بودن بر موضع متفاوت حکایت دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان منشأ رویش سرمایه‌های دو کشور را ملت‌های آن عنوان کرد و گفت: دو دولت به این مهم مفتخرند که ملت‌هایشان در توسعه روابط دو کشور یار دولت‌هایشان هستند و این نوع اتفاقات در بین کمتر کشورها رقم می‌خورد که شناخت ملت‌ها از دولت‌ها عمومیت یافته باشد.
 
وی توسعه روابط بین گروه‌های مرجع علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری را پشتوانه توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، خدماتی و رفاهی نام برد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: امیدواریم که عصر و حضور حضرتعالی در این دوره از نقش آفرینی بتواند از برجستگی منطبق با ارزش‌های دو کشور حکایت داشته باشد و نام و نشان ارزشمندی را برجای گذارد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: افتتاح ، پایانه ، مرزی ، توسعه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار