معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل گروگانگیری شهر ملاثانی خوزستان که اقدام به گروگانگیری هفت نفر کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ علی قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت : عامل گروگانگیری عصر جمعه در شهر ملاثانی خوزستان که اقدام به گروگانگیری سرنشینان یک اتوبوس  کرده بود توسط ماموران انتظامی استان خوزستان در اهواز دستگیر شد.

وی افزود: فرد گروگانگیر که جوانی حدود 24 ساله است به مواد مخدر اعتیاد دارد و در هنگام گروگانگیری هیچگونه خواسته مشخصی نداشت و در پنج ساعت گروگانگیری فقط باعث رعب و وحشت در بین افراد گروگان و نیز مردم شهر ملاثانی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: فرد گروگانگیر قبل از رسیدن ماموران انتظامی دو نفر از گروگان ها را زخمی کرده بود اما زخم آنان سطحی بود و بلا فاصله پس از آزادی درمان شدند.

قاسم پور اضافه کرد: به دلیل طولانی شدن مدت گروگانگیری و مسدود شدن جاده اصلی اهواز _ شوشتر فرماندهی انتظامی استان برای حفظ جان گروگان ها و مردم حاضر در محل اجازه درگیری با فرد گروگانگیر را نداد و موافقت کرد که با رعایت نکات اطلاعاتی و انتظامی وی از منطقه خارج شود.

وی گفت: به همین دلیل یک دستگاه خودرو پژو به همراه دو نفر در اختیار وی قرار داده شد تا از منطقه فرار کند اما وی در رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی استان قرار داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: فرد دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارشناسان قضائی و انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام /ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.