در راستای اهمیت همکاری بین بخشی و ارتقاء آگاهی دهیاران در ارتباط با نظام خدمات بهداشتی جلسه مشترک شبکه بهداشت و درمان دهیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسئول گسترش و جانشین مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو در خصوص اهداف جلسه ، نقش و جایگاه بهداشت و درمان در سلامت جامعه و همکاری و تعامل تمام دستگاهها در رسیدن به اهداف سلامت سخنانی بیان کرد و گفت: دهیاران و بهورزان در روستاها به عنوان متولیان اصلی روستا نقش کلیدی در سلامت جامعه روستایی دارند.

محمدحسین جبرئیل زاده تصریح کرد: دهیاران به عنوان نماینده دولت در سطح روستاها هستند که انتظار می رود با داشتن تعامل با مردم و مسئولان در رفع مشکلات روستاها گام بردارند و می بایستی همکاری های لازم را با مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت مناطق مربوطه داشته باشند چراکه مشارکت و تعامل خوب همکاری آنان رمز موفقیت بیشتر برنامه های بهداشتی می باشد .

وی با تاکید بر اینکه همیشه ، اصل پیشگیری مقدم بر درمان است ، افزود: امید می رود با شرکت فعالانه دهیاران در ارتقاء شاخص های بهداشتی شاهد پیشرفت باشیم.

در ادامه جلسه آیرملو سرپرست اداره دامپزشکی در خصوص بیماریهای تب برفکی ، تب مالت ، بیماری هاری و واکسناسیون به موقع دامها و لزوم همکاری دهیاران در خصوص اجرای برنامه واکسناسیون به موقع دامها سخنان مبسوطی بیان نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.