سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برگزاری مجمع فوق‌‌العاده در روز پنجشنبه توسط اداره کل ورزش و جوانان غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا جلوه افزود:در نامه اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نظر فدراسیون درباره برگزاری مجمع توسط اداره کل، صراحتا اعلام شده و رئیس هیات فوتبال استان نیز تابع فدراسیون است.

وی ضمن تاکید بر اینکه طبق اساسنامه مجمع فوق‌العاده در صورتی برگزار می‌شود که حداقل دو پنجم اعضا درخواست خود را به ریاست فدراسیون داده‌باشند، گفت: متاسفانه برخی از امضاها از افرادی اخذ شده که اصلا عضو مجمع نیستند.

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: این امضاها توسط هیات‌رییسه فدراسیون بررسی شده و بر این اساس است که فدراسیون درباره دعوت از اعضای مجمع از اداره کل خواسته که دعوت‌نامه‌ها را پس بگیرد.

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم درباره برگزاری مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان گفت: فدراسیون فوتبال نامه ارسال شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر برگزاری مجمع هیئت فوتبال خراسان رضوی را پاسخ داده و عنوان شده است که برگزاری این مجمع غیرقانونی است.

اختلافات ریشه دار میان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با رییس هیات فوتبال استان موجب شده است اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نامه ای به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درخواست برگزاری مجمع فوق العاده هیات فوتبال و تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت رئیس فعلی هیات فوتبال خراسان رضوی را ارائه دهد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.