معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از صندلی های خالی و بدون دانشجوی دانشگاه آزاد این شهردر سال تحصیلی جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر رضا اشرف زاده گفت: سال تحصیلی جاری تعداد صندلی های خالی این واحد دانشگاهی حدود پنج هزار و 500 صندلی است که دانشجویی برای تحصیل در آن ثبت نام نکرده است.

وی افزود: هم اکنون 31 هزار دانشجو در مشهد که بزرگترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی و از بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرق کشور است مشغول به تحصیل هستند.

اشرف زاده ادامه داد: این دانشجویان در هشت دانشکده، 33 گروه آموزشی و دو مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد واحد مشهد تحصیل می کنند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: این مرکز از نخستین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی است که آذر ماه سال 1361 تاسیس شد و با 167 دانشجو در سه رشته مهر ماه 1362 حرکت علمی خود را آغاز کرد.

وی افزود: این دانشگاه از تیر ماه 1379 از لحاظ رتبه به دانشگاه جامع ارتقا یافته و در دومین مجمع عمومی اتحادیه بین المللی دانشگاههای جهان اسلام در کوالالامپور که فروردین 1380 برگزار شد به عنوان عضو آن اتحادیه پذیرفته شده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.