مشهد؛

25 هزار نفر خادم افتخاری حریم رضوی شدند

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: تاکنون بیش از 25 هزار نفر در سامانه خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند.

25 هزار نفر خادم افتخاری حریم رضوی شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی افزود: 22 هزار و 342 نفر از طریق پیامک و 3 هزارو 289 نفر از طریق پایگاه اینترنتی در طرح خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند که 218 نفر آن غیر مشهدی هستند.
وی گفت: 10 مرکز اسکان درسطح مناطق با ظرفیت 3 هزار 800 نفر برای زائران پیاده حریم رضوی (ع) در دهه آخر صفر پیش بینی و در حال آماده سازی است.
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد افزود: مراکز اسکان مردمی توسط مناطق شناسایی می شوند و پس از تایید حوزه مربوطه برای دهه آخر صفر ساماندهی و به بهره برداری می رسد.
قناویزچی با اشاره به  پیش بینی 6 ایستگاه استقبال از زائران پیاده در 5 مبادی ورودی شهر مقدس مشهد؛ گفت: در حال حاضر در منطقه 3 و 7  فعالیت احداث ایستگاه ها آغاز شده و در حال اجرا است.
علاقه مندان برای شرکت در  کمپین مردمی جهاد خدمت می توانند از طریق وب‌ سایت tourism.mashhad.ir/khedmat  ،  ارسال عدد 8 به سامانه پیامکی  1000188 و یا تلفن ملی 096308اقدام به ثبت نام کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار