طبق جلسه اخیر پیشکسوتان قرار است با ایجاد تیم های گوناگون نام و یاد خاطره پورحیدری و دیگر پیشکسوتان از دست رفته زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته به دعوت کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه و همچنین با حضور خانواده های پورحیدری،حجازی،جانملکی،احدی و مظلومی بزرگداشت دیگری برای زنده یاد منصور پورحیدری برگزار شد.

اولیایی در این باره گفت: جلسه بسیار خوبی را شب گذشته با حضور 80 پیشکسوت باشگاه استقلال به همراه خانواده های احدی ،پورحیدری،مظلومی ،جانملکی و مظلومی برگزار کردیم که در این نشست قرار شد کانونی به نام کانون پیشکسوتان ثبت قانونی شود و از طرفی 5 خانواده پیشکسوت با ایجاد چارت مناسب اقدام به برگزاری مسابقات کنند.

وی ادامه داد: من پیشنهاد می کنم که 4 تیم برای بزرگداشت پورحیدری به نام چهار پیشکسوت از دست رفته به نام های ناصر حجازی، اصغر جانملکی، رضا احدی و غلامحسین مظلومی تشکیل شود که فرزندان هرکدام از این چهار پیشکسوت نیز در تیمی که به نام پدرشان است عضویت داشته باشند و سایر نفرات هم از پیشکسوتان استقلال باشند تا بر این اساس برای زنده نگه داشتن نام و یاد آنها مسابقات گوناگونی را برگزار کنیم.

مدیرعامل سابق استقلال در پایان گفت: در ابتدا باید مجمع پیشکسوتان استقلال به ثبت برسد. برای این موضوع باید امضای پیشکسوتان را به وزارت کشور ببریم و هیات موسس آن را انتخاب کنیم و جا دارد تشکر ویژه ای از همه پیشکسوتانی که شب گذشته در مراسم حضور یافتند داشته باشم .پیشکسوتان در مراسم شب گذشته استقبال خوبی را به عمل آوردند و امیدوارم با حضور آنها یاد و خاطره پورحیدری و همه عزیزان از دست رفته زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار