سرمربی تیم ملی جوانان گفت: درک متقابل جامعه فوتبال باعث موفقیت ‌تیم‌های پایه شد و این موضوع در آینده نیز ادامه می‌یابد.

پیروانی: درک متقابل جامعه فوتبال باعث موفقیت ‌تیم‌های پایه شدامیر حسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ اظهار داشت: حضورمان در تورنمنت کره‌جنوبی به لحاظ منطق فوتبال درست نبود اما برگزاری این اردو با تصمیم‌گیری همه مسئولان از جمله کمیته جوانان صورت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: حضور در بازی‌های دوستانه کره جنوبی تجربه خوبی بود و به جوانان محک جدی در این مسابقات وارد شد. به هر حال تیم ما کامل در این مسابقات حاضر نشد و با 17 بازیکن در برابر حریفان تدارکاتی خود قرار گرفتیم، همه تیم‌ها 9 تعویض در این رقابت‌ها در بند کردند اما ما به علت نبود بازیکن نتوانستیم تعویض‌های زیادی انجام دهیم.

پیروانی تصریح کرد: در بازیهای تدارکاتی باید نتیجه‌گیری ملاک نباشد و تجربه اندوزی بازیکنان جوان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره موفقیت‌ این تیم در مسابقات مهم آسیایی بیان کرد: یک نفر در نتایج خوب تیم ملی جوانان در آسیا نقش نداشت بلکه همه ارگان‌ها در این موفقیت نقش داشتند؛ همچنین باشگاه‌ها خوب عمل کردند و اردوهای خوبی برگزار کردیم و همه این موارد باعث شد که تیم ملی جوانان در آسیا به موفقیت برسد.

وی در ادامه عنوان کرد:‌به هر حال درک متقابل جامعه فوتبال شامل مدیران، مربیان و بازیکنان باعث موفقیت تیم‌های پایه در آسیا شده است، به طور حتم روند مثبت تیم‌های پایه با حمایت مسئولان ادامه می‌یابد. تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان با حضور در جام جهانی کسب تجربه می‌کنند؛ همچنین تیم ملی امید با همین نفرات جوانان در مسابقات مقدماتی المپیک جاکارتا شرکت می‌کنند.

پیروانی درباره ناکامی تیم ملی امید در راهیابی به المپیک گفت: به نظرم این ناکامی محسوب نمی‌شود، قبل از اعزام به اردوی ترکیه جلسه‌ای با کفاشیان حول موضوع تیم ملی امید داشتم که در این جلسه تصمیم‌ گرفته شد تیم ملی امید با بازیکنان جوانان به مسابقات مقدماتی المپیک اعزام شوند.

وی در ادامه گفت:‌طبق برنامه قرار است تیم ملی جوانان برای مسابقات مقدماتی المپیک حفظ شود و مسئولان برای اعتلا فوتبال کشورمان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان درباره کاهش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: معتقدم که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به فوتبال کشورمان کم لطفی کرده است چراکه تیم‌های فوتبال ما در همه رد‌ه‌ها در چند سال اخیر موفق بودند و سهمیه آسیایی نباید کاهش می‌یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار