با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی شبکه انحرافی عرفان حلقه شناسایی و متلاشی شد .

متلاشی شدن شبکه انحرافی عرفان حلقه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی با اعلام این خبر افزوده : در این اقدام هوشیارانه سپاه 17 نفر از فعالان و گردانندگان شبکه انحرافی عرفان "حلقه" در اراک  شناسایی و دستگیر شدند.
 در ادامه این اطلاعیه آمده است :پس از شناسایی و دستگیری این افراد سودجو؛ با بهره گیری از اساتید مجرب 7 نفر از مسترها و ده نفر از اعضای مؤثر این عرفان انحرافی با هماهنگی دستگاه قضا مورد ارشاد قرار گرفتند و از اعمال گذشته خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند.
همچنین در این اطلاعیه افزوده شده دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده‌اند و یکی از روش‌های این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه‌های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.
مروجین فرقه انحرافی عرفان کیهانی(حلقه) با ادعاهای فرا درمانی‌، عرفان، اتصال به شبکه مثبت و .... عده کثیری را به سمت خود جذب و ضمن ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی افراد به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرده اند. 
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، سپاه ، شبکه ، انحرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.