معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: سایت ۸۷۲ هکتاری کشت گلخانه ای و مجتمع اقتصادی کمیته امداد در استان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در دیدار با منوچهر رزمجو قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، گفت: این سایت در شهرستان تاکستان و  با مشارکت مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور و استان ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت :  مسئولان کمیته امداد کشور برای تسریع در ایجاد زیر ساخت های لازم برای شروع عملیات اجرایی سایت تأکید دارند.

حبیبی با اشاره به ابلاغ اعتبار ۷۰۰ میلیاردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای شش هزار مددجوی کمیته امداد استان گفت :  مقرر شد  این تسهیلات در مسیر طرح های اشتغالزایی خرد و کوچک از سوی  بانک های استان و با پیگیری کمیته امداد عملیاتی شود.

وی یادآور شد :  با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد در سطح یکهزار خانواده تحت حمایت این نهاد اشتغال ایجاد می شود.

معاون اقتصادی استاندار همچنین به استفاده از انرژی خورشیدی در سطح کوچک و خرد در مناطق مختلف روستایی استان اشاره کرد و گفت : شرکت توزیع برق منطقه ای زنجان  همکاری لازم را برای  ارائه خدمات فنی در این زمینه دارد و کمیته امداد استان باید با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.