رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 واحد صنعتی استان نیاز به دریافت نقدینگی دارند که تاکنون به حدود 70 واحد رقمی معادل 52 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده با اشاره به برگزاری منظم نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اقدامات خوب و مناسب دولت برای رفع مشکلات واحدهاست که در استان نشست‌های کارگروه به صورت منظم برگزار و به مشکلات واحدها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه 750 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد، گفت: باید تا پایان سال 95، مشکل 200 واحد صنعتی در این کارگروه رفع شود که برای رفع مشکلات این واحدها نیازمند همکاری بیشتر و بهتر بانک‌‎ها هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای بازگشت 200 واحد صنعتی نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار هستیم، افزود: 160 واحد صنعتی استان نیاز به دریافت نقدینگی دارند که تاکنون به حدود 70 واحد رقمی معادل 52 میلیارد تومان پرداخت شده است.

دیودیده در پایان خاطرنشان کرد: همکاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی قابل قبول است و برخی بانک‌ها تاکنون عملکرد رضایت‌بخشی نداشتند که لازم است این بانک‌ها در راستای رفع موانع تولید همکاری بیشتری انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.