مسئول بسیج‌ دانشگاه تهران از اجرای طرح مخفیانه تغییر کاربری اراضی پردیس این دانشگاه خبر داد.

امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این طرح قرار بود در دوره ریاست پیشین دانشگاه تهران دکتر رهبر صورت بگیرد که بنا به دلایلی متوقف شد.

وی ادامه داد: ارزش تعیین شده این طرح ۵۰۰ میلیارد تومان برآوردشده و قرار است امروز ۹۰ هکتار این پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تغییر کاربری داده شود و به پارک علم و فناوری تبدیل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای اجرای این طرح هیچ فعالیت کارشناسی صورت نگرفته و قرار است امروز با حضور وزیر علوم کلنگ این طرح زده شود.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که جامعه دانشگاهی دانشگاه تهران از این طرح خبر نداشتند و به تازگی باخبر شدند که تنها اساتید گروه زراع از این طرح مطلع بودند. 

اقرلو تصریح کرد: این زمین ها متعلق به گروه زراعت است که زیر نظر گروه زراعت و کاملا با این طرح مخالف هستند چرا که این طرح غیر کارشناسی است.

وی با اشاره به مخالفت اساتید از این طرح گفت: این طرح کاملا غیر کارشناسی است و اکثر کارشناسان و اساتید متخصص این رشته مخالف این طرح هستند چرا که این در واقع نقطه ضعف این طرح محسوب می شود.

مسئول بسیج دانشگاه تهران یادآورشد: در صورتی که این طرح به صلاح دانشگاه باشد اجرایی می شود، چرا که این مدل توهین بزرگی به دانشگاه و اساتید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار