رییس کل دادگستری فارس از صدر نشینی استان فارس در اجرای طرح ابلاغ الکترونیک در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه در استان فارس 83 درصد از وکلا و 85 درصد از کارشناسان در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام شده اند گفت: از ابتدای اجرای این طرح 77 هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده که این تعداد معادل صدور 162  ابلاغ به ازای هر شعبه است.

وی افزود: با ادامه این طرح، فارس می تواند اولین استان کشور در حذف ابلاغ سنتی و اجرای کامل تمامی ابلاغات به صورت الکترونیک باشد.

علی القاصی مهر با بیان اینکه با راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیک دادگستری فارس، میزان ابلاغ واقعی به 30 درصداز کل ابلاغات رسید ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح در کشور ،استان فارس با ثبت نام بیش از 105 هزار نفر از وکلا، کارشناسان و اصحاب دعوی، بهترین عملکرد را داشته است.

وی پس از اعلام اقدامات مثبت مجموعه قضایی فارس نتایج اجرای این طرح در استان را ملموس ارزیابی کرد، تصریح کرد: در اولین گام شاهد کاهش هزینه های مختلف ابلاغات بوده ایم که علاوه بر ایجاد امکان استفاده از نیرو های انسانی شاغل در این بخش در سایر خدمات قضایی، در کاهش اطاله دادرسی نیز مؤثر بوده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار