کرمانشاه؛

به نمایش درآمدن فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان

از این پس فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان در سالن سینمای کانون کرمانشاه به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش گروه استان  های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: از این پس فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان در سالن سینمای کانون کرمانشاه به نمایش درمی‌آیند.
رضا موزونی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان به نشاط نیاز دارند، نشاط اجتماعی را عنصر گم شده در جامعه امروزی دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی خانواده‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد.
موزونی با بیان اینکه تاکنون در استان فضای مناسبی برای اکران فیلم‌های متناسب با کودکان و نوجوان ایجاد نشده بود، گفت: برخی از فیلم‌هایی که در سینماها اکران می‌شود در رده سنی کودکان و نوجوانان نیست و تماشای آنها می‌تواند آسیب‌هایی را برای کودکان و نوجوانان به همراه داشته باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: از این پس تلاش خواهیم کرد تا با اکران فیلم‌های متناسب با رده سنی کودکان و نوجوانان، شرایطی را فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند فیلم‌های متناسب با شرایط سنی خود را در سالن سینمای کانون ببینند.
 وی در ادامه با اشاره به انتخاب فیلم"ناسور" برای اکران در این ایام که همزمان با ایام اربعینی حسینی و دهه پایانی صفر است،  گفت: این فیلم انیمیشنی در حوزه وقایع عاشورا می‌باشد.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده از این پس با همکاری آموزش و پرورش برای آوردن دانش‌آموزان به این سالن برنامه‌ریزی خواهد شد،  ضمن اینکه بعدازظهرها نیز برای خانواده‌ها فیلم به نمایش در خواهد آمد.
وی ادامه این برنامه را در گروی میزان استقبال خانواده ها و مدارس دانست.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، فیلم ، منتخب ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.