کرمانشاه؛

تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از مدیران بانکهای استان خواست در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) سرعت ایجاد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی با بیان اینکه بانک مرکزی طی ابلاغیه‌ای از محل تبصره 26 قانون بودجه امسال مبلغ 37 میلیارد و 500 میلیون تومان  تسهیلات برای پرداخت وام به مددجویان استان اختصاص داده است، گفت: این اعتبارات در قالب تسهیلات 15 میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود که 80 درصد آن به مددجویان و 20 درصد آن نیز به غیرمددجویانی که در معرض آسیب هستند، داده می‌شود.
وی با بیان اینکه این منابع تا پایان آذرماه قابل جذب است، از همه بانک‌های استان خواست به سرعت پیگیر جذب این اعتبارات شوند و روند پرداخت این تسهیلات را سرعت دهند.
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بانک‌ها باید به سرعت پیگیر کارها شوند و اگر پرونده‌ای مشکل دارد ظرف 15 روز اعلام کنند تا به سرعت جایگزین شود.
رحیمی از اختصاص 50 میلیارد تومان تسهیلات دیگر به استان در سفر هیات دولت خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات نیز باید در قالب تسهیلات 15 میلیون تومانی میان مددجویان و غیرمددجویان در معرض آسیب استان توزیع شود که از بانک‌های می‌خواهیم در این زمینه هم سرعت به خرج دهند.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه بخشی از این تسهیلات به غیرمددجویان در معرض آسیب می‌رسد، گفت: این افراد برای ما در اولویت هستند، زیرا اگر به آنها کمک نشود، نیازمند شده و اثرات بدتری خواهد داشت.
رحیمی با بیان اینکه 15 میلیون تومان می‌تواند برای کسی که اقتصادی کار می‌کند اشتغال‌‎زا باشد، گفت: اگر افراد مددجو توسط کمیته امداد به طور مناسب آموزش داده شوند و مهارت یادگیرند، قطعا با این میزان تسهیلات به ویژه در زمینه فرش می‌توانند برای خود ایجاد اشتغال کنند.
انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کمیته ، امداد ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.