مشاور رئیس جمهور در امور شهروندی، زیرساخت های فراهم شده برای بانوان در مرز شلمچه را مناسب دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛الهام امین زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: امروز به شلمچه آمدیم تا در جمع شهروندان ایرانی و غیرایرانی که عازم حرم اباعبدالله(ع) هستند حاصر و از نحوه خدمات رسانی دستگاه ها بازدید کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به بار سنگین مسافران و برای رفاه حال شهروندان اگر کمکی از دست ما ساخته است با تهران در تماس باشیم.

مشاور رئیس جمهور در امور شهروندی، حضور بانوان در حرکت اربعین را عالی دانست و گفت: برخی موکب ها در مرز شلمچه توسط بانوان اداره می شود و خدمات رسانی مختلف از جمله عرضه آذوقه ای را در حجم بالا انجام می دهند.

امین زاده، زیرساخت های فراهم شده برای بانوان در مرز شلمچه را مناسب دانست و افزود: زیرساخت های برای خانم ها خیلی خوب بود و به صورت ویژه برای خانم ها خدماتی از جمله شرایط اسکان ویژه بانوان و ارزاقی که برای خانم در نظر گرفته شده است نشان از سرویس دهی ویژه به بانوان در مرز است.

وی به فراهم سازی شرایط بازگشت زائران حسینی نیز اشاره کرد و گفت: نهادهای مختلفی موکب های خاصی را برای بازگشت فراهم کرده اند و در حال خدمت رسانی هستند که ابن خدمات می تواند بهتر از این نیز باشد.

مشاور رئیس جمهور در امور شهروندی در ادامه حضور جمعیت میلیونی در مانور راهپیمایی اربعین را یک رستاخیز خواند و افزود: این رستاخیز که یک ماه است که آغاز شده در مسیر همدلی و همبستگی میان مسلمانان جهان ایجاد شده است.

وی گفت: این تحرک بین المللی است و خاص کشور خاصی نیست این راه، راه امام حسین(ع)، راه اخلاق و دین مداری و مقاومت است که باید نهادینه شود.

امین زاده مشاور رئیس جمهور در امور بانوان امروز در مرز شلمچه حاضر و از نحوه خدمات رسانی مواکب و نحوه تردد زائران ایرانی و غیرایرانی در سالن مسافری و مرز بازدید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.