شهردار منطقه ۶ تهران، فعالیت های شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عظیم بابایی از تلاش برای واگذاری کارهای خدمات شهرداری منطقه ۶ تهران در شلمچه در اربعین آینده به نیروهای بومی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که نوع خدمات رسانی در سال آینده بهتر از سال جاری باشد و تلاش خواهیم کرد که مکان ها را تحویل نیروهای بومی منطقه دهیم و همت می کنیم که خیرین را بیش از پیش وارد کار کنیم. 

وی به حضور این شهرداری در شلمچه برای خدمات رسانی در اربعین ۹۵ اشاره کرد و افزود: امسال سال سوم است که شهرداری منطقه ۶ تهران سعادت خدمت به زوار اباعبدالله(ع) را کسب کرده و در شلمچه در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی زیرساخت ایجاد کرده است.

بابایی با بیان اینکه در مساحت تعیین شده زیرساخت هایی همچون حمام و سرویس بهداشتی و درمانگاه مستقر شده است، گفت: امسال نوع خدمات را توسعه داده ایم و در بحث های مختلف همچون تامین آب خیرین را وارد کرده ایم.

شهردار منطقه ۶ تهران افزود: شهرداری تهران سعی می کند خیران را راهنمایی کند اما نوع و میزان و نحوه مشارکت خیران متفاوت است. خدمات رسانی شهرداری تهران در شلمچه بسته به تشخیص و نیاز منطقه ادامه خواهد داشت.

بابایی از توزیع حدود سه تا چهار هزار پرس غذا در موقعیت خدمات رسانی شهرداری تهران خبر داد و گفت: امسال سعی شده با ورود خیران، غذاهای ساده و با کیفیتی همچون عدس پلو را در وعده های غذایی توزیع کنیم.

وی در ادامه شرایط در مرز بین المللی شلمچه را مطلوب دانست و افزود: سال به سال خدمات در شلمچه روان تر و با کیفیت تر و شرایط همه گیرتر می شود.

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: مرز شلمچه نسبت به سایر مرزها شرایط بهتری دارد و تردد در آن بسیار روان است.

شهردار منطقه ۶ تهران امروز در مرز شلمچه حاصر و از روند ارائه خدمات در این مرز و نحوه تردد زائران بازدید کرد.

   انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.