آبادان؛

نمایش فرهنگ اصیل شیعه در مراسم اربعین

فرهنگ اصیل شیعه در مراسم اربعین به خوبی نمایش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: رعایت ویژگی‌های اخلاقی نمادی از فرهنگ اصیل شیعه است که در مراسم اربعین به خوبی نمایش داده می شود.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این نکته که برگزاری باشکوه مراسم اربعین یک ضرورت انکارناپذیر است، افزود: مراسم اربعین نماد ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی گفت: خوشبختانه مراسم اربعین هر سال باشکوه تر و منظم تر از سال قبل برگزار می شود و این حرکت بزرگ فرهنگی به عنوان نماد شیعیان جهان تبدیل شده است.

امام جمعه شادگان با اشاره به حرکت بسیار عظیم و با شکوه مراسم راهپیمایی اربعین حسینی افزود: این یک حرکت الگویی برای جهان اسلام و بشریت است و دنیا با این حرکت متوجه عظمت امام حسین و شیعیان و مسلمانان سراسر دنیا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در راهپیمایی اربعین باید فرهنگ شیعه را به مردم نقاط مختلف جهان انتقال دهیم، گفت: این بزرگترین اجتماع بشری است که توسط رسانه های غربی به خوبی رصد می‌شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان تاکید کرد: رعایت ویژگی‌های اخلاقی نمادی از فرهنگ اصیل شیعه است که در مراسم اربعین به خوبی نمایش داده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.