اختصاصی/

سارقان دولت آباد با شلیک پلیس تسلیم شدند/زورگیری از مردم در مکان های خلوت

سرهنگ نکومنش، رييس کلانتری 167 دولت آباد از دستگيری 2 سارق زورگير در محدوده دولت آباد خبر داد.

سارقان دولت آباد با شلیک پلیس تسلیم شدند/زورگیری از مردم در مکان های خلوتسرهنگ نکومنش، رييس کلانتري 167 دولت آباد در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: با ارايه چندين فقره شکايت از سوی شهروندان ساکن محدوده دولت آباد، در خصوص زورگيری از آنها در ساعات پاياني روز، پرونده ای در اين کلانتري تشکيل و تيم های عملياتی پس از جلسه ای در کلانتری به صورت مستمر مسئوليت رسيدگی به موضوع را بر عهده گرفتند. 

رييس کلانتري 167 دولت آباد ادامه داد:در بررسی هاي انجام شده مشخص شد که تمامي سرقت ها از سوي 2 سارق زورگير با مشخصات ثابت ضمن پرسه زني در محدوده هاي مختلف و خلوت اين محله، انجام شده است.

وی افزود:ماموران گشت هاي انتظامي محدوده هايي را که احتمال وقوع جرم مي رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند تا اينکه شب گذشته يکي از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران انتظامي مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوي 2 زورگير مورد سرقت قرار گرفته است. 

سرهنگ نکومنش اظهار داشت:بلافاصله ماموران با دريافت مشخصات متهمان يقين پيدا کردند که آنها همان سارقان تحت تعقيب هستند و متعاقبا محل هايي که احتمال حضور سارقان مي رفت را تحت نظارت و کنترل قرار دادند تا اينکه سارقان و وسيله نقليه همراهشان شناسايي با شلیک پلیس تسلیم قانون شدند.

گفتني است، متهمان پس از بازداشت به کلانتري منتقل شده و پس روبرويي با مالباخته به جرم خود مبني بر زورگيري و سرقت از وي اعتراف کردند و همچنين به ده ها فقره سرقت و زورگيري ديگر در اين محدوده نيز اقرار نمودند و متعاقبا پرونده به همراه متهمان به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
روی تمام تیربرق ها تلفن شهر ها وبزرگ راه ها دوربین فوق بیشرفته نصب باشد /
ودر تمام مغازها روی به خیابان دوربین نصب باشد
در تمام خودروهای هوشمند دوربین جلو عقب وپهلو نصب باشد
آخرین اخبار