نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت:هدف اصلی تأسیس دفتر سیاسی اتحادیه اروپا در تهران اجرای ده ماده سند راهبردی مصوب شده پس از برجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهدافزودمردم ما مجذوب آمریکا و غرب نیستند و متاسفانه برخی نخبگان سیاسی مجذوب غرب و آمریکا شده اند.

وی گفت: برای اینکه عزیزان و جوانان ما مجذوب دشمن نشوند باید بصیرت سیاسی پیدا کنند که این بصیرت در شناخت عمیق فساد و عناد دشمن است.

خطیب جمعه مشهدبا اشاره به نقشه ی آمریکا برای جاسوسی که سی و هفت سال پیش توسط جوانان خط امام و دانشجویان به آتش کشیده شد افزودندبعد از این همه سال حالا آمریکا با تاسیس دفتر اتحادیه اروپا دارند کارخانه ی نفوذ را میسازند.

آیت الله سید احمد علم الهدی گفتدفتر سیاسی اروپا برای اجرای سند راهبردی با ده ماده ی تصویب شده ایجاد شده است که نخستین ماده ی آن قبول و پذیرش  FITF است.

وی افزود: در میان نخبگان سیاسی ما متاسفانه برخی که در رأس مسئولیت هستند، دوتابعیتی هستند؛ اخیراً برحسب تاکید مقام معظم رهبری افراد دوتابعیتی قرار شده از مسئولیت‌ها کنار گذاشته شوند.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: ماده چهارم این سند عدم حمایت از محور مقاومت در منطقه به‌ویژه حزب‌الله است و ماده پنجم محدودکردن فعالیت‌های موشکی و سپس کمک به حل بحران سوریه برحسب منافع آمریکا است، ماده هفتم برگزاری انتخابات بدون فیلتر شورای نگهبان است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: ماده هشتم اجرای مکانیزم حقوق بشر و پاسخ به گزارش احمد شهید است؛ ماده نهم این سند آزادی جاسوس‌های اروپایی در تهران است و سپس اینکه قوه قضائیه زیر نظر رهبری باید کنار برود و قاچاقچیان مواد مخدر اعدام نشوند. اینها برای این 10 ماده می‌خواهند یک دفتر سیاسی ایجاد کنند و دستگاه‌های دیپلماسی ما با این قضیه موافقت کردند.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات دستگاه قوه قضاییه که در مقابل این امر ایستادگی میکنند تصریح کرد:متأسفانه دستگاه های دیپلماسی ما با ذوق زدگی ،موافقت کردند و میگویند همه ی مشکلات را حل میکنیم در حالی که بدانید و آگاه باشید هدف از تأسیس این دفتر سیاسی اجرای این ده ماده ی مصوب پس از برجام است.

نماینده ی ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از هنرمندان در خدمت انقلاب افزود:بعضی از هنرمندان ارزشمند کشور در هنر هفتم و عرصه ی فیلم سازی واقعیت هایی را به تصویر میکشانند که جوانان ما که تجربه ی سیاسی زیادی ندارند از آن بهره مند میشوند.

وی با اشاره به فیلم سینمایی ارزشمند یتیم خانه ی ایران گفت:این فیلم یک نقطه ی تاریخی مبهم ، مجهول و تاریک  کشور را که مردم تا به امروز کشف نکرده بودند نشان داد و آن قحطی بود که گریبان گیر نه میلیون از هیجده میلیون جمعیت ایران در آن زمان بود، این قحطی در اثر  جمع شدن تمام غذای ایران توسط کشور های ملعون اروپایی و جنایتکار  انگلیس بود.

آیت الله علم الهدی افزود:اگر واقعا هنرمندان کشورکه مدیون انقلاب هستند  به  خدمت انقلاب ارزشمند اسلامی بیایند در بصیرت سیاسی جوانان بسیار موثر خواهد بود.

نماینده ی ولی فقیه در استان با بیان اینکه محور پیروزی ما همان محور پیروزی اهل بیت سید الشهدا در واقعه ی کربلاست تصریح کرد:یزید قدرتش را جوری جلوه داد تا اهل بیت امام مغلوب و تسلیم قدرت او شوند  اما جواب قاطع حضرت زینب این بود،یزید من عظمت تورا کوچک میشمارم،امروز دقیقا محور تداوم انقلاب اسلامی همین است و ما مغلوب دشمن نمیشویم.

وی افزود:مردم کشور زنده اند و هوشیار و با حکمت و رهنمود های رهبری مسلم است که چنین توئطه های و نفوذ ها در کشور ما شدنی نیست.

انتهای پیام//ه ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.