نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی پاسخگوی هزینه‌های درمانی مردم نیست .

بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی پاسخگوی هزینه‌های درمانی مردم نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در  با دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته از سوی این مجمع  اظهار داشت:تشکیلات خیرین سلامت در مشهد فعالیت‌های خوب و زیادی داشته ولی مشکل ما در مشهد پراکنده کاری زیاد است.

او با بیان این که هم اکنون در سطح شهر مشهد تشکل‌های خیریه متعددی در حوزه درمان و سلامت ورود یافته و مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: باید میان این تشکل‌ها به گونه‌ای مرکزیت ایجاد شود و آستان قدس این مرکزیت را داشته باشد تا تمام مراجعات به آنجا باشد و بعد از طریق ارتباط آستان قدس با دستگاهه ای خیریهخیریه مشکلات مردم حل شود.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه هم اکنون به واسطه مشکلات اقتصادی جامعه، هزینه‌های درمانی برای خانواده‌ها تبدیل به لبه تیغ شده است، ادامه داد: متاسفانه اکنون نه تنها بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی پاسخگوی هزینه‌های درمانی نیست، بلکه حتی بیمه‌های تکمیلی هم پرداخت مناسبی برای باقیمانده هزینه‌های درمانی ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به نیاز دیگر شهرستان‌های  خراسان رضوی به دریافت خدمات درمانی، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرهای نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار که بزرگتر و پرجمعیت تر از بسیاری مراکز استان‌ها هستند، امکانات درمانی مناسبی وجود نداشته و با فقدان مراکز درمانی تخصصی مواجهیم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه علی رغم مناسب بودن امکانات پزشکی کشور، دولت به دلیل مشکلات اقتصادی هم اکنون چندان قادر به توسعه خدمات دهی در بخش درمان نیست، تصریح کرد: در این جا باید خیرین و تشکل‌های خیریه وارد شوند و نیازها در این حوزه را پاسخگویی کنند.

انتهای پیام//ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.