شاگردان منصوريان پس از برد مقابل تيم صبا فردا در يك نوبت تمرين خواهند كرد.

تعطيلي تمرين آبي ها و برنامه فرداي شاگردان منصوريان /وضعيت محروميت و مصدوميت آبي پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پايتخت پس از برد مقابل تيم و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

طبق صلاحديد كادر فنی استقلال ،آبی پوشان فردا ساعت ١٢ در زمين شماره دو مجموعه آزادی انجام يك نوبت تمرين را در دستور كار قرار خواهند داد.

با تصمیم منصوریان ،بازيكنان استقلال روز یکشنبه مصادف با اربعین حسینی تمرین نخواهد کرد.

مصدوميت دو بازيكن استقلال 

با توجه به اينكه منصوريان با بازيكنان مصدوم زيادی در تيمش روبرو است در بازي امروز استقلال مقابل تيم صبا نيز دو بازيكن ديگر تيمش با مصدوميت مواجه شدند.

بهنام برزای بازيكن تيم فوتبال استقلال كه در نيمه دوم به دليل مصدوميت زمين مسابقه را ترك كرد قرار است از فردا درمان خود را آغاز كند .اين بازيكن از ناحيه همسترينگ دچار مصدوميت شده است.

از طرفی بختیار رحمانی هافبك آبی ها نيز در حالی ورزشگاه را ترک می کرد که لنگان لنگان راه می رفت و باید دید وضعیت مصدومیت اين بازيكن به چه صورت خواهد بود 


مدافع استقلال بازی بعدی جام حذفی را از دست داد 

یعقوب کریمی،مدافع تيم فوتبال استقلال در وقت های اضافی بازی تيمش مقابل صبا از داور بازی اخطار دریافت کرد. 

این بازیکن که در بازی قبلی استقلال در جام حذفی مقابل مس کرمان هم کارت زرد گرفته بود، به دلیل  2 اخطاره شدن، بازی بعدی استقلال در جام حذفی را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار