ساری،

خرید مرکبات از باغداران به قیمت 900 تومان

خرید مرکبات از باغداران مازندران با قیمت 900 تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان تعاون روستایی مازندران نسبت به شناسایی باغ ‌ها و خرید مرکبات با قیمت 900 تومان از باغدار اقدام می‌ کند.

وی افزود: بازاریابی مناسب برای عرضه مرکبات یکی از دغدغه‌ های سازمان جهاد کشاورزی است که باید هماهنگی لازم با سایر استان‌ها انجام شود تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد و تولید ‌کننده به سود منطقی و منصفانه دست یابد.

حیدرپور گفت: برنامه‌ ریزی در راستای عرضه مستقیم مرکبات به سایر استان‌ها، توسعه صادرات و خرید و ذخیره‌ سازی میوه شب عید با هم ‌افزایی دستگاه ‌هایی اجرایی ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: 15 غرفه از سوی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در اختیار سازمان تعاون روستایی مازندران قرار می‌ گیرد تا نسبت به عرضه مستقیم کیوی و مرکبات از استان انجام شود.

حیدرپور گفت: سازمان تعاون روستایی کشور، لیست درخواست استان‌ هایی که تقاضا برای میوه شب عید از مازندران دارند به سازمان تعاون روستایی مازندران اعلام تا عرضه مستقیم و نیاز میوه شب عید انجام شود.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی مازندران نسبت به شناسایی باغ ‌ها و خرید مرکبات با قیمت 900 تومان از باغدار اقدام می ‌کند.

وی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار برای خرید مرکبات باید به حساب مدیریت تعاون روستایی استان واریز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.