4مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این مراکز شامل مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد، مراکز فرهنگی و هنری کانون راز و جرگلان و شهر صفی آباد اسفراین و کتابخانه سیار روستایی شماره 2 است.

علیرضا حاجیان زاده افزود : برای بهره برداری این طرح ها بیش از سه میلیارد و 267میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هزینه شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان دارای معلولیت و ناتوانی ذهنی حرکتی غیر از مدرسه امکان استفاده از هیچ امکانات دیگر را ندارند، کانون مراکز فراگیر در تمام استان‌ها راه‌اندازی شده تا این کودکان بتوانند از امکانات آموزشی و صوتی - تصویری که مختص این کودکان است استفاده کنند.

حاجیان زاده افزود: خراسان شمالی در خصوص دارا بودن مراکز سیار نسبت به برخی از استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت:پیش از این در استان ، یک هزار و 500 متر فضای کانون پرورش فکری وجود داشت که با افتتاح این مراکز ، زیربنای فضاهای کانون پرورشی خراسان شمالی به سه برابر افزایش‌یافته است.

صادقی افزود: افتتاح این طرح‌ها، باعث ارتقای شاخص‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی می شود.

گفتنی است:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اکنون از شش مرکز فرهنگی هنری ثابت و شش مرکز سیار روستایی بهره مند است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.