فرمانده انتظامی استان از كشف كالای قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در شهرستان طبس خبر داد.

فرمانده انتظامي استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت:در راستای اجرای برنامه ها و تدابير قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشديد برخورد با قاچاقچيان،مأموران انتظامی شهرستان طبس طرح كنترل،گشت زنی و بازرسی خودروهای مشكوک را آغاز كردند.

سردار شجاع افزود:مأموران هنگام كنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه كاميون در محور طبس-ده محمد مشكوک شدند و خودرو را به لاين بازرسی هدايت كردند.

وی گفت:مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو تعداد 306عدد انواع لوازم خانگی،110 ثوب انواع البسه خارجی، 16دستگاه تجهيزات پزشكي و چهار هزار و 222عدد انواع اسباب بازی با مارک هايی كه فاقد هر گونه مدارک گمركی بود كشف كردند.

فرمانده انتظامی استان افزود:كارشناسان ارزش ريالی كالای قاچاق كشف شده را دو ميليارد ريال برآورد كردند كه در اين رابطه خودرو توقيف و متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شد.

سردار شجاع گفت:قاچاق موجب انحراف سرمايه از مسير اصلي و در نهايت كاهش توليد ملي و گسترش فقر و بيكاري در جامعه و به خطر افتادن سلامت ملي مي شود.

وی افزود: از شهروندان تقاضا مي شود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت قاچاقچيان و يا فروش اجناس قاچاق با اطلاع به موقع و تماس با مركز فوريتهاي پليسي 110 ،پليس را در شناسايي و دستگيري مجرمان ياري كنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.