امیر جباری پس از عنوان هفتمی جهان صبح امروز وارد همدان شد.

مراسم استتقبال از امیر جباری برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان جهان در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار شد.

امیر جباری ملی پوش همدانی و شایسته ی بدمینتون کشورمان در دیدار امروز خود و در مرحله ی یک شانزدهم به مصاف بدمینتون باز تایلندی که دارای رنک 8 جهانی می باشد رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از راهیابی به مرحله ی یک هشتم نهایی باز ماند و مقام هفتم این رقابت ها را کسب کرد.

جباری در این مسابقات در مصاف با حریف سوئیسی که دارای رنک 40 جهان بود، توانست وی را با نتیجه 2 بر 1 و امتیازهای 22-20 ، 17-21 ، 21-17 شکست دهد و راهی مرحله یک شانزدهم این پیکارها گردد.

جباری صبح امروز وارد همدان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین ایشان و اعضای هیات بدمینتون قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: جباری از ورزشکاران با استعداد و با اخلاق استان محسوب می شود که با تلاش فراوان برای نخستین بار موفق به کسب عنوان هفتمی مسابقات جوانان جهان شد.

وی افزود: قطعا این افتخاری بزرگی برای ورزش استان و بدمینتون کشور محسوب می شود و با حمایت از این ورزشکار نابغه می توان روز به روز شاهد موفقیت های جباری در میادین مختلف باشیم.

رسول منعم اظهار داشت: با نگاهی به بدمینتون کشور و با توجه به شرایط فیزیکی و موقعیت جغرافیای این قاره که قهرمانان جهان از شرق آسیا می باشند ، بدمینتون ایران فاصله زیادی با مدعیان جهان ندارد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.