مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 29 هزار نفر در زائر سرای امام رضا(ع) از خدمات رفاهی، فرهنگی، اطعام و اسکان از ابتدای محرم امسال بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار داشت: این موقوفه در زاهدان قرار دارد و دومین موکب برپا شده در استان به منظور میزبانی از زائران حسینی است که از کشور پاکستان قصد عزیمت به کشور عراق و اماکن مذهبی کشورمان را دارند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: کشور پاکستان دویست میلیون نفر جمعیت دارد که حداقل نیمی از این مسلمانان آرزوی زیارت اماکن متبرکه کشور ایران و قصد سفر به عتبات عالیات عراق را در سینه دارند و با سینه‌ای مالامال از شوق و آرزو از میهمان نوازی و خدمات عاشقان امامت و ولایت استقبال می‌کنند.

تدینی گفت: ظرفیت بالای گردشگری مذهبی در استان سیستان وبلوچستان تاکنون مغفول مانده است و چه بسا با توجه به علاقه وافر مردم پاکستان برای گردشگری مذهبی در ایران، ضمن نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی، محبت به ائمه به دنبال فرصت‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی در این زمینه نیز بود.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از اوقاف، سپاه، بسیج مردمی و ارگان‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی ، بهداشت محیط، اطلاعات، بیش از 60 نفر از هیئت امناء مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی عضو بوده و با اداره کل اوقاف وامور خیریه استان در هرچه بهتر میزبانی نمودن از زائران حسینی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار