زاهدان

بسیجیان از مردم و برای مردم هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بسیجیان از مردم و برای مردم هستند و باید بیش از پیش در خدمات رسانی به مردم فعال باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج و جمعی از فرماندهان گردانها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: تمام سختی‌های اقتصادی همه جای کشور به شکلی کارگاه سازندگی است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: با اولویت بندی اعتبارات و هزینه‌ها قطعا توسعه و آبادانی کشور را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک زمانی نگران بودیم که نا امنی در عمق استان ما و استان‌های همجوار صورت نگیرد اما امروز در خاک کشور همسایه هم اشراف داریم که نا امنی رخ ندهد که این بسیار ارزشمند است.

امام جمعه زاهدان گفت: هر کجا مقابله با شیاطین و استکبار و ظالمان است، ما حضور داریم، مسیر ما فقط در زاهدان و استان و ایران نیست بلکه در هرجایی که حق مظلومی در خط باشد ما حضور خواهیم داشت.

سلیمانی گفت: بسیجیان از مردم و برای مردم هستند و باید بیش از پیش در خدمات رسانی به مردم فعال باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار