بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود،چرا که توانستم یک گل به ثمربرسانم و تا حدودی تاثیر به سزایی در پیروزی تیمم داشته باشم.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی دوستانه این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر با ارائه یک بازی منطقی و درست حسابی توانستیم در دربی مشهد تیم پدیده را قاطعانه شکست دهیم.

وی درباره عملکردش در این مسابقه گفت: عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود،چرا که توانستم یک گل به ثمربرسانم و تا حدودی تاثیر به سزایی در پیروزی تیم داشته باشم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان درباره نمایش نه چندان قابل قبول تیم پدیده افزود: برایم جای سوال دارد که چرا این تیم نتوانست بازی همیشگی خود را مقابل سیاه جامگان انجام دهد.شاید یکی از دلایلی که بازیکنان این تیم بازی خوبی ارائه ندادند این باشد که در دوران بدنسازی قرار دارند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار بعدی سیاه جامگان با استقلال خوزستان گفت: بازی سختی را مقابل این تیم در خوزستان خواهیم داشت، امیدوارم همین طور که بازیکنان در بازی امروز مقابل پدیده با قدرت ظاهر شدند در مقابل استقلال خوزستان هم همچنان پرقدرت ظاهر شوند تا بتوانیم دست پر از خوزستان به مشهد باز گردیم.به چند هفته نتیجه گیری ضعیف مان در لیگ پایان دهیم و شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درمورد مشکلات مالی این تیم اظهار کرد:طبق صحبت هایی که با خداداد عزیزی انجام داده ام قرار شده تا دوشنبه هفته جاری درصدی از مبالغ بازیکنان در این فصل توسط خانواده عباسی پرداخت شود تا بازیکنان در ادامه فصل با انگیزه بیشتری مقابل حریف شان به میدان بروند،بتوانیم نتایج درخور شان مردم استان خراسان را برای این تیم کسب کنیم.

علی عسگری در پایان با اشاره به ماندنش در این باشگاه تا نیم فصل خاطر نشان کرد: بله صد درصد تا پایان نیم فصل به فعالیتم در این تیم ادامه خواهم داد،بعد از تعطیلات نیم فصل جلسه ای را با مدیران باشگاه ترتیب خواهم داد تا وضعیتم را در این تیم برای ادامه فصل مشخص کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار