بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:عملکردم در این مسابقه به هیچ عنوان راضی کننده نبود و نتوانستم برای تیمم مفید باشم.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شکست مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد:بازی سنگینی بود برای هر دو تیم که نیاز به پیروزی داشتند. با توجه به تساوی هفته قبل، باید در این بازی پیروز می‌شدیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

بازیکن تیم سیاه جامگان افزود: هواداران حق دارند از شکست تیم ناراحت باشند،چرا که به راحتی می توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما روی غفلت و در حالی که سراسر حمله بودیم دروازه مان باز شد،شرمنده هوادارانی که برای تشویق تیم به ورزشگاه آمده بودند شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که داوری این بازی را چطور می‌بینید، گفت : اکرمی نتوانست بازی را خوب مدیریت کند.ازطرفی صحنه های 50-50 را به سود تیم حریف قضاوت می کرد در مجموع عملکرد داور راضی کننده نبود.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیفش در این مسابقه اظهار داشت: عملکردم در این مسابقه به هیچ راضی کننده نبود نتوانستم برای تیمم مفید باشم،اما به هواداران تیم این قول را می دهم که در هفته های آینده بازی های به مراتب بهتری را برای تیمم ارائه خواهم داد.

علی عسگری در پایان در خصوص بازی مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما تنها به کسب پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم و نتیجه دیگری هم راضی‌مان نمی‌کند. البته پیکان هم حساب ویژه‌ و جدایی روی این دیدار باز کرده است.اما محکوم به شکست تیم پیکان هستیم تا بتوانیم نتایج ضعیف مان در این چند هفته اخیر را جبران کنیم تا جایگاه مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار