وی افزود: مدیریت تولید پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهر کاشان برای تسهیل در روند صدور مجوز و افزایش رضایتمندی شهروندان مراحل صدور مجوز گودبرداری، برگه مسیر و امور مربوط را به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری واگذار کرده است.
معاون خدمات شهری و محیطزیست شهرداری کاشان گفت: بر اساس سامانه طراحیشده همشهریان متقاضی گودبرداری جهت دریافت مجوزهای لازم به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه خود مراجعه و نسبت به محاسبه و پرداخت عوارض گودبرداری اقدام میکنند.
وی ادامه داد: متقاضی به همراه پیمانکار منتخب خود که دارای کارت تردد باشد به مسؤول ستاد پاکیزگی منطقه جهت آغاز عملیات گودبرداری مراجعه میکند که بدینوسیله صلاحیت پیمانکار تأیید و میزان سرویس پسماندهای ساختمانی و عمرانی پروژه موردنظر مشخص میشود و متقاضی محترم با مراجعه مجدد به دفاتر خدمات الکترونیک و پرداخت هزینههای برگه مسیر و برگ تخلیه ویژه پیمانکار مجوزهای لازم را دریافت میکند.
واحدیان با بیان اینکه پیمانکاران گودبرداری باید به هنگام انجام گودبرداری برگه مسیر صادرشده را به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: پیمانکاران گودبرداری میتوانند نسبت به تحویل برگههای تخلیه به نگهبان محل دفن به صورت سرویسی اقدام کنند، پیمانکاران باید نسبت به تمدید کارت تردد ماشینآلات خود به دفاتر خدمات الکترونیک منطقه محل کسب و یا محل سکونت خود مراجعه کنند.
وی
یادآور شد: این معاونت به منظور نظارت دقیقتر بر گودبرداریهای سطح شهر
کاشان اقدام به ثبت اطلاعات بر روی نقشه WEBGIS کرده است که بدینوسیله
ناظران و کارشناسان شهرداری این امکان را خواهند داشت تا نسبت به بازرسی
موردی گودبرداریهای انجامشده بر اساس نقشه و بصورت آنلاین اقدام کنند و
وضعیت موجود را مورد تحلیل قرار دهند.
انتهای پیام/م