به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اصفهان،سیدمسعود احمدي در خصوص ویژگی های خدمات
الکترونیکی پرتال شهرداری اصفهان، اظهارکرد: خدمات الکترونیکی که در پرتال
سازمان فاوای شهرداری اصفهان ارایه می شود، شامل بخش های مختلف خدمات شهری
از جمله شهرسازی، عوارض، حمل و نقل و ترافیک و سایر موارد مربوط به اطلاع
رسانی های فرهنگی و بخش های مختلف خدماتی شهر است.
وی تصریح کرد: بر اساس مطالعاتی که درباره نیازهای شهروندان بررسی شد،
تعداد 85 خدمت الکترونیکی را دارای اولویت قرار داده و سعی کردیم در جهت
افزایش انگیزه شهروندان برای استفاده از این خدمات الکترونیک گام برداریم.
مدیر پروژه های نرم افزاری سازمان فاوای شهرداری اصفهان ادامه داد: این
امکان در پرتال سازمان فاوا فراهم شده تا شهروندان به کلیه مواردی که در
زمینه شهرسازی، دریافت پروانه، فرم های خدمات زیربنایی و پرداخت کلیه عوارض
های اداره درآمد نیاز دارند، دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی سازمان فاوای شهرداری اصفهان
به شهروندان، گفت: سعی کردیم با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی اطلاع رسانی در
خصوص نحوه استفاده از این خدمات را برای مردم تشریح کنیم و پیش بینی می
شود شهروندان استقبال زیادی از این امکانات داشته باشند.
احمدی تاکید کرد: شهروندان اصفهانی برای استفاده از این خدمات می توانند به
درگاه الکترونیکی Esfahan.ir مراجعه کنند، ضمن اینکه دسته بندی اطلاع
رسانی و تعاملی در سایت انجام شده است.
انتهای پیام/م